Schowaj Mnie Pod Skrzydła Swe Nuty

Schowaj mnie pod skrzydła swe nuty. C ja ufam Ci F G Ty je steś Bóg. Kiedy fale mórz chcą porwać mnie Z Tobą wzniosę się podniesiesz mnie Panie Królem Tyś spienionych wód Ja ufam Ci Ty jesteś Bóg.

Pin On Muzyka Pin On Muzyka

Z Tobą wzniosę się podniesiesz mnie.

Schowaj mnie pod skrzydła swe nuty. Schowaj mnie pod skrzydła Swe Ukryj mnie w silnej dłoni Swej. Panie Królem tyś spienionych wód. Schowaj mnie pod skrzydła Swe Ukryj mnie w silnej dłoni Swej G F G C ref.

Kiedy fale mórz chcą porwać mnie Z tobą wzniosę się podniesiesz mnie. Pod w ra F6 D7 skrzy mio dła nach G -- --- C G u du kryj sza mnie ma a7 F7 d7 w sil w To nej bie dło bę ni dzie Swej. Schowaj mnie pod skrzydła swe - live ze ślubu.

Panie Królem Tyś spienionych wód. Schowaj mnie pod skrzydła swe Anna Pryłowska - śpiewoprawa muzyczna ślubów - dowiedz sie więcej na httppowiedz-takwawpl. Ukryj mnie w silnej dłoni Swej.

CHWZ Zabrze środa 13 listopada 2019 0000 poprzednia. Ta piosenka jest dostępna tylko z iSing Plus. Z Tobą wzniosę się podniesiesz mnie.

Schowaj mnie pod skrzydła Swe. Kiedy fale mórz chcą porwać mnie G F G C Z Tobą wzniosę się podniesiesz mnie F G a Panie Królem Tyś spienionych wód F G C Ja ufam Ci - Ty jesteś Bóg. Schowaj mnie pod skrzydła Swe C G a F d G Ukryj mnie w silnej dłoni Swej.

Ja ufam Ci - Ty jesteś Bóg. Schowaj mnie pod skrzydła swepdf. Ukryj mnie w silnej dłoni Swej.

Odpocznę dziś w ramionach Twych Dusza ma. F G C Ref. Kiedy fale mórz chcą porwać mnie C F G a Z Tobą wzniosę się podniesiesz mnie a F G a Panie Królem Tyś.

Panie Królem tyś spienionych wód Ja ufam Ci Ty jesteś Bóg. Dusza ma w pokoju będzie trwać. Schowaj mnie pod skrzydła Swe Ukryj mnie w silnej dłoni Swej.

Hide me now under. C F d G Wersja po angielsku. F G C 2.

G F G C ref. Panie Królem Tyś spienionych wód. Music Lessons Instruction School.

Kiedy fale mórz chcą porwać mnie. Schowaj mnie pod skrzydła Swe C G a F D G Ukryj mnie w silnej dłoni Swej. Kiedy fale mórz chcą porwać mnie F G a Z Tobą wzniosę się podniesiesz mnie F G C Panie Królem Tyś spienionych wód F G C Ja ufam Ci Ty jesteś Bóg na koniec x3.

Kiedy fale mórz chcą porwać mnie Z Tobą wzniosę się podniesiesz mnie Panie Królem Tyś spienionych wód Ja ufam Ci Ty jesteś Bóg. Strona główna Wideo Wideo - muzyka Schowaj mnie pod skrzydła swe. Studio Shine nails Patrycja Krucińska - Szkoleniowiec NaiLac.

Kiedy fale mórz chcą porwać mnie. Kiedy fale mórz chcą porwać mnie. Schowaj mnie pod skrzydła swepdf halunia86 Nuty Okres Zwykły Schowaj mnie pod skrzydła swepdf Download.

Schowaj mnie pod skrzydła swe. Schowaj mnie pod skrzydła Swe Ukryj mnie w silnej dłoni Twej. Odpocznę dziś w ramionach Twych C G a F D G Dusza ma w Tobie będzie trwać.

Schowaj mnie pod skrzydła swe. Schowaj mnie pod skrzydła Swe. A7 - - PanieKrólem F G Tyś spienio nych wód C ja ufam Ci F G - - - Ty je - steś Bóg.

G Kiedyfale ----- - - F G mórzchcąpor waćmnie C z Tobąwzniosę F G siępodnie sieszmnie. F Am G C D Dm Chords for Schowaj mnie pod skrzydła swe - MaDoRe with capo transposer play along with guitar piano ukulele mandolin. Schowaj mnie pod skrzydła Swe Ukryj mnie w silnej dłoni Twej.

Schowaj Mnie Pod Skrzydła Swepdf - Chór - Nuty - dolniasta - Chomikujpl. Odpocznę dziś w ramionach Twych. - - - Bóg.

Od Ja ufam Ci Schowaj mnie. Odpocznę dziś w ramionach Twych Dusza ma. Z Tobą wzniosę się podniesiesz mnie.

Schowaj mnie pod skrzydła Twe C a F G Ukryj mnie w silnej dłoni Swej. D A h G A. Kiedy fale mórz chcą porwać mnie F G a Z Tobą wzniosę się podniesiesz mnie F G C Panie Królem Tyś spienionych wód F G a C Ja ufam Ci Ty jesteś Bóg.

C F d G ref. Kiedy fale mórz chcą porwać mnie Z tobą wzniosę się podniesiesz mnie.

Source: pinterest.com